söndag 23 augusti 2009

Header?

Jag har tänkt på en sak, min blogg ser urtrist ut! Haha.
Jag fattar absolut noll med det här med header. Jag vet verkligen inte hur man fixar den, alla andra har en snygg och ihopplockad grej : P men jag förstår mig inte på det, helt sick. haha.
Men jag är nog inte så ensam om det! Well, jag bryr mig inte så mycket egentligen, det är ju innehållet som är viktigt, inte omslaget.
Fast nu ser ni ju att jag har försökt mig på det, lite. Tycker att jag fixade det helt okej för en första gång eller så : )

Ska passa på att slänga iväg ett lycka till till min pappa : ) han är just nu uppe i stockholm för att få lite svar på proverna han tog för ca. 3 månader sen tror jag! Hoppas att dom är bra! Det blir alltid en sån lättnad när allt går bra, för innan så var allt bara skit, då fick vi typ inga bra svar alls. Fast det var i och för sig när han var som värst!
Men nej, jag orkar inte ta detta igen : ) Bara lycka till nu pappa!
Au revoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar