söndag 16 augusti 2009

Söndag..

20års kalaset för Marie igår var helt okej! Det bästa var nog när hon fick sin present av oss.
Hon började gråta av lycka. Det vill jag med göra en gång. Hennes glädje var helt otrolig.
Härligt.
& ja, som present fick hon då att hon skulle göra fallskämshoppning. Awesome.
Blev lite korv, tårta & dricka. Sen eftersom alla drog till Karlskrona så var jag hemma runt
23.30 tiden.
Idag - huvudvärk. Precis som alla andra dagar. Åh, jag blir galen. Jag hatar det.
Så dagens schema är tomt, ser bara en säng & en radio som spelar P3.
Får se vad som sker i veckan, blir troligen Växjö med Josse & fest i Rörsbo. Vi tar det som det kommer.
Nu ska jag & tv:n bilda par. Vi hörs.
Au revoir


Marie in action.
Ursäkta att bilden är suddig, men jag skrattar.
Annars synd Harley & Henrik på bild också.

Kalas-looken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar