fredag 21 augusti 2009

With every heartbeat

Pust!
Har varit i Kalmar hela dagen, gick upp vid 8, skulle vara på Specsavers kl. 10.
& tydligen så hade jag så bra syn jag kan ha genom glasögonen : o (?) så min huvudvärk beror
inte på försämrad syn. Blir doktorn någon dag i veckan.
Väntade på pappa, så det blev systembolaget, apoteket & Lindex.
Sen blev det stan, gick nog där någon timme, inhandlade: klänning, bh, t-shirt, tights,
navelpiercing, present & skrivblock!
Sedan tog vi oss till Pizzeria Valentino, mums. Blev dagens: Kycklingpasta med currysås &
banan!
Avslutade det hela med IKEA. Inhandlade en hylla/förvaring/bords grej, 10 galgar, 4 lådor &
4 pärm hållare. Härligt.
Provade också en bil eftersom det är dags att byta nu! Men får se hurdan det blir, vill gärna ha
kvar Chryslen : ( menmen!

Nu har det gått ca. 2-3 timmar & hyll grejen är monterad & på plats, rummet är helt
ommöblerat & mamma & jag är helt slut!
Så nu är det fest i soffan med kinapuffisar & cola!
Imorgon är det minsann fest för hela kroppens ork & lite till. Längtar.
Au revoir

/bilderna kan va lite stora på förstoringen, men orkar inte ändra/

T-shirt - New Yorker. 79:-

Glansiga tights - Lindex. 249:-
BH - Gina Tricot. 129:-

Skrivblock - Oj Toy. 20:-/2st

Navelpiercing (i mitt fall, öronpiercing)
Ur & Penn 79:- (149:-)

Volangklänning - Gina Tricot. 249:-

Dagens lunch på Pizzeria Valentino

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar