måndag 17 augusti 2009

Fullspäckad måndag

Hoppade upp ur mitt sköna duntäcke runt 11 tiden idag. Med huvudet bultande som vanligt.
Skulle dra till banken, men min far tog pengarna.. hmm. Roligt.
Drog istället till Ica & lämnade bensinkort till Melker samt handlade knäckebröd &
viltlökskapslar.
Sen begav jag & min far oss till Huvudhult & Görans garage. Tittade på den nya porten & sen
fick vi beskåda Carin när hon satte dit gipsplattor i taket (y) spännande? Haha.
Hem & äta mat, beställde tid för synundersökning, ut & hänga upp tvätten, tvätta cykeln,
klippa 60st blankettsaker till Bilsport, laga tacos : ) & nu är jag helt slut!
Får se vad som händer ikväll, ska iallafall försöka laga min huvudvärk.
Blir Kalmar imorn iallafall, ska inköpas lite presenter till lite personer ; )
Vi hörs!
Au revoir


Nytvättad. Jävligt nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar