söndag 16 augusti 2009

Du måste va en idiot om du kallar dig klok

Har verkligen tagit det lugnt idag.
Var ute & gick med mamma nu ikväll & sen blev det faktiskt familjekortspel!
Förr när jag var lite så spelade vi alltid kung & slav hela familjen. Men det har vi inte gjort på
åratal, så idag tog vi tag i att, & jag vann inte en enda gång : ( menmen.
Gick ut & hämtade tvätten & så har jag nyss städat rummet & bäddat nya sängkläder!
Awesome.
Jag bara ääääälskar nya, rena sängkläder, speciellt påslakan. Jag Älskar påslakan. Det är
som en drog för mig, kan köpa hur många som helst.
Anyway, nu blir det lite film "Twilight" & imorgon blir det banken för att sätta in lite pengar ; ) gutt!
Sleep tight.
Au revoir


Kortspel. Suddigt? Hell yeah,
får ursäkta att min mor blundar & bror blottar.

Nytt & fräscht i sängen! Wonderful.
(favorit påslakanet också)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar