söndag 23 augusti 2009

Helt crazy

Åh, det var en bra dag igår! En väldigt lyckad kväll. Nästan.
Om det inte hade varit för mitt huvud så hade jag inte förstört fest-glädjen! Menmen.
Fick i alla fall tag i skjuts hem, & det tackar vi Carin & Peter för : )
Tänker nog inte berätta så mycket, men det var trevligt, dricka ur "high-school-filmer-
muggar", ni vet såna röda dom har i filmerna, vissa åt kräftor, Torsten gillade sina paket,
Malin är gosig, men kommer att sakna kvinnan nu när hon flyttar upp till Örebro : (
Det blev massa dans till sånt där blinkande sken & "mens" bålen var god! Nykterhets test
avslutades bland brännässlor. Ett akvarium & en toalett helt paj! Haha. Bra kväll helt enkelt.
Så idag sitter jag fortfarande med huvudvärk, har 2 kliande armar & 1 hand & sen lite kladd
från spritpenna på ena armen. Snyggt.
Men friskar upp mig med lite Vitamin Care!
Tänkte att jag kunde slänga upp en bild på håret nu också ; ) eftersom många har frågat om
det.
& det är inte så rött, jag skulle kalla det rosa! Haha. Menmen, avgör själva.
Au revoir

Inga jättebra bilder, men ungefär så ser håret ut.
Är nog lite bättre röd färg i verkligheten.
Bättre bilder kommer : )

Bakifrån.

Josse & Anki hos Mattias ; )
(där är muggarna också ju, kalas nice)

2 kommentarer:

  1. jaja vem gjorde slingorna kanske :0 du är sååå fin min gumma <3

    SvaraRadera
  2. va vi vänner? haha nej!!
    du är fin. puss

    SvaraRadera