torsdag 6 augusti 2009

Sjuk

Jahopp, jag skulle ju jobba idag? Så blev det inte.
Min kropp tyade inte med att röra sig idag heller, & inget resultat är det inte. Hostan är väl i och för sig lite bättre, men kanske för att hostmedicinen är så god. Öronen hör jag fortfarande ingenting med & näsan den rinner. Usch.
Idag har det varit riktigt, riktigt, riktigt varmt ute. Jag tog mig ut i solen ett tag, men orkade inte stanna länge. Åh så typiskt, förra gången det var värmebölja så jobbade jag, instängd i en fabrik, denna gången är jag sjuk! Blir galen.
Dessutom missar jag Rix Fm i Kalmar idag, egentligen är jag inte så sugen, men det är alltid roligt att träffa kompisarna & bara chilla. Well, well.
Tina ringde idag också, så nu vet jag allt om bröllopet på lördag : ) kommer bli superstressigt, men ack så bra med Anna & mig i spetsen. Haha. Jag ser verkligen fram emot det.
Skulle ha gett mig ut i skogen & plockat blåbär med farmor & farfar idag också, men det var för varmt så vi tog oss en tripp till Skruvs glasbruk. Jag fick en tomte av farfar : ) haha. Det gäller att passa på när det är billigt!
Nu är jag väääldigt sugen på min mobil, vill ha den nu nu nu! Men kommer troligen inte få den fören tisdag nästa vecka eller något : ( suck!
Au revoir

Sola : )

Min fina tomte Josh, han äter pepparkaka, ler & flörtar.

Drar till med en bild som är tagen innan Rassle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar