tisdag 25 augusti 2009

Another lays a dozen white roses on a grave

Tja!
Skolan var okej, hade prat & sånt med klassen. Sen vid 11 var det minnesstund för Christofer.
Usch, alltid lika hemskt : ( jag utelämnar mina tankar..
Gick in mot stan med tjejerna för att ta 12.46 tåget in till Kalmar, blev Kina direkt. Mums.
Inte lika mums efter, puh!
Inhandlade lite små grejer, blev rätt happy när jag såg att lönen hade kommit : )
Alla hade typ skoskav, haha. Utom Anki. Men hon fick bära på träningsvärk istället.
Anyway, det var en superbra dag! Helt perfekt faktiskt.
Bara att vi var helt fast på tåget i Nybro, satt utan ström i 27min. Sög.
Fick också en bok av SJ, någon Ulf Lundell bok : ) nice!
Nehe, ska slänga mig framför tv:n, kanske blir någon promenad ikväll, kanske!
Au revoir

Diana, hennes högtalare, Anki
Dosan


Shoppa, (dock inte alla mina påsar)
Klocka till min mor : ) halsbandet ingick

T-shirt. New Yorker - 99:-
(märks det att jag älskar New Yorker?)

"jacka"/tröja. Gina Tricot - 99:-

Halsband. Ur & Penn - 30:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar