torsdag 20 augusti 2009

Let's compare scars, I'll tell you whose is worse

Sitter med huvudvärk, denna jävla huvudvärk.
Hjälper det inte med att kolla synen en gång till så blir det fan doktorn!
Jag är orolig. Jag vet hur det var senast när en person hade massa huvudvärk & var trött.
Jag vet. & det var inte kul. ÅH jag vill inte!! Är så jävla rädd : S
Men det kanske är migrän? Ja, jag hoppas fan att det är det!

Aja, tog cabben in till Nybro med Melker. Han skulle hämta ut biljetter, eftersom den i
Emmaboda är sönder!
Efter det så ville han kolla in den nya affären som är istället för JC. Sjukt nice.
Han fann faktiskt ett par byxor, så små. Kille... mmh : )
Tog oss en glass & cola medan killen la upp Melkers byxor.
Mysigt & varmt.
Sen hemfärd. Var helt slut när jag kom hem. Åh.
Så kvällen blir ändrad, det blir inge filmmys med tjejerna! JÄVLA HUVUD.
Blir i alla fall film hemma i tv-soffan ikväll.
Bjuder på 2 bilder också!
Au revoir


Blått hår. Fint.

Melker & bilen innan avfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar