onsdag 5 augusti 2009

Mobil

Jag är sjuk. Sjuk som bara den & det är inte kul. Det började lite milt, men bröt ut rejält. Så nu
sitter jag här med snorig näsa, täppta öron, hosta & halsont. Fy fan.
Jobbet började igen i måndags efter 3 härliga semesterveckor. Det kändes lite i kroppen att stiga upp 05.15. Men idag blev det inget jobb, tycker det är lite synd, faktiskt, men det gör
inget. Jag vilar hellre upp mig till bröllopet på lördag! Fast imorgon ska jag jobba, hur jag än
mår.
& just det ja. Beställde mig en ny mobil idag : ) en efterlängtad w890i - brun. Jag har kollat in
den länge, men har varit så himla dyr. Men nu var det prissänkning så japp, varför inte
liksom? : )
Ska försöka uppdatera festival dagarna förra veckan också när jag har ork & tid.
Nu ska jag krypa ner i sängen & vila framför tvn.
Au revoir

Mobilen

Bjuder på en förtitt från Rassle.
Vi var bagare. Fika på fenix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar