onsdag 16 september 2009

Hold that love, I know I still do

Helt okej skoldag. Jävligt chill. Men det är alltid onsdagarna med tanke på håltimman.
McDonalds var okej : ) gott istället för gudfaderns ostsoppa eller va de nu hette.
Svenskan va chill med tanke på att vi lekte nån lek istället för den riktigt lektionen.
Samhäll hade vi en timma typ, sen var det skolfotografering. Suck.
Blev verkligen sämst, haha. Anna & Aro var kalasroliga : P haha.
Sen tog Anna, Jag, Diana & Anki häftiga "kompisbilder", fett nice. Fast såg fucked up ut där med.
Vi bilade hem idag med & så blev det soffan direkt.
Har kännt mig ganska dålig idag, & nu har jag blivit dunderförkyld. Var nyss inne på min 17 nysning : o så galet!
Så nu lägger jag mig i sängen & kollar på "Dum & Dummare". Kanske stoppar den & ser "True Blood" på datorn istället : ) får se. Hihi.
Puss

Hehe. Dagens look.

Mys i sängen framför dator & tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar