lördag 5 februari 2011

Ganska crappy

Alltså gud vad dålig jag är på att uppdatera, men idag har jag skrivit över alla mobilnummer till dator, för nu jävla ska jag ha koll, ser jävligt nice ut. Har även tagit bort allt från gamla mobilen & fixat den till mamma, som jag fick hjälpa med att ändra på kontakterna, jävligt jobbigt. tur att hon inte är så poppis ; ) haha. sedan har jag skickat iväg mitt nummer till vissa personer i kontakterna, så blippade ganska mycket i mobilen, jag har bestämt träff med en fin person, jag har lagt över samtliga bilder & låtar till mobilen som jag måste ha, jag har helt enkelt varit en mobilnörd idag : D haha. ska försöka ta lite bilder med mobilen nu så ni kan få se hur bra bilder det blir, nästan lite bättre än min kamera... hehe det dåliga är dock att det inte är någon blixt : ( men i can survive?
sitter & degar ensam i min säng, mitt hus, tittandes på shrek 3. har ätit smörgåstårta & satt in viktiga papper i pärm. hur awesome?
som sagt, ska ta någon bild så ska jag visa! stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar