lördag 5 februari 2011

Fina mobilbilder, nu -> Melodian

Mamma hade köpt hem smörgåstårta till mig eftersom jag suger på att laga mat... hehehh. & så dagens outfit (?) tjocka mjukiströjan & uppsatt hår! hehe love it. (ja, okej jag måste tvätta spegeln)
hand 1, mitt utslag på det värsta fingret börjar sakta men säkert försvinna : D (yay) & hand 2 syns inget på längre typ, men däremot ser ni min fina nya ring (älskar den) äkta silver med svarta stenar!! mitt nya nagellack är det också, trodde det skulle va mer brunt, men är snarare mörkrött, dock ska jag måla ett lager till så de blir som på hand 2's pekfinger : D haha.

SÅÅÅ, ganska bra kvalité ellerhur? jag är riktigt nöjd, jag menar hallå? mobilkameror brukar vara suddiga som fan. hehe. nu ska jag ge melodifestivalen en chans & kika lite på det. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar