söndag 13 februari 2011

When you party, do it right

(OBS! Långt inlägg)
Okej, nu är jag lite back on track igen! bara lite, har städat sönder här hemma, dammsugit hela övervåningen + mitt rum & garderoben! Puh. Även dammat hela mitt rum & pappas arbetsplats, dragit om sladdar i rummet & gjort om lite! Det enda som är kvar är att lägga in nytvättade kläder i garderoben : ) mellan dessa varv har jag glott galet mycket på HIMYM, älskar det!

Igår! Jag jobbade ju som sagt, & fyfan. Skulle åka hem & sova var det tänkt, men med all energi jag hade så var jag sugen på annat! Hängde på mamma & pappa till Tingsryd. Mycket trevligt, kollade på bilar med pappa, han var sugen på en porsche & jag på någon annan fin liten bil. Men vi får se, vi ska fundera på det : ) Därefter åkte vi till Börjes där vi tog en räksmörgås & shoppade lite! ytterst lite.
Åkte hem & skulle lägga mig lite, klockan var runt tjugo över 3. Ligger & halvslappar, då får jag flyga upp & köra & hämta Dosan i Lindås : ) Hem hit & börja fixa sig tillsammans med en redbull/jäger drink. Sen till Diana runt 6, så mysigt att hon blev så överglad av presenterna : )
Sen droppade allt annat folk in & tillslut satt vi 11st runt bordet & spelade snurra shot! Sjukt trevligt, avslutade förfesten med allsång till gamla låtar hoppandes & studsandes i soffan, på golvet & på barstolar! Underbart. Sen åkte vi vidare mot Amigo, var väl lite lite folk men vi trivdes : )
Kvällen avslutades dock väldigt dimmigt, slagsmål hit & dit, min armbåde upptryckt mot en tegelvägg & samtal hit & dit, rykten, flickvän, ett år gammal händelse... kaos! Så sket i allt detdär & drog till repan med Bille & Didde samt Anki & Dosan som fortfarande var kvar i svängarna! Var proppfullt där, så drog till Ettans & köpte pommes & stötte på en livscoatch (?). Ja jisses, därefter gick vi tillbaka & dansade lite till Tim & Johan, men upptäckte kort därefter att det var lame, så drog mot Ankis, men då kom min vita riddare & körde hem mig : ) så skönt.

Ja alltså, det var "a hell of a night" men fan va kul jag hade : D så sjukt bra. Såna jävla underbara kompisar, alltid. Speciellt alla återföreningar! & idag mår jag faktiskt hyffsat bra ändå, & armbågen är chill. Ska visa er lite mobil bilder senare, & ja, jag bombade facebook rätt rejält med bilder igår, haha! Ja alltså hur har jag kunnat leva utan internet i mobilen? Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar