torsdag 24 februari 2011

Min kärlek till er JJL

Jag har fått frågor om min tatuering, vad den står för osv! Självklart gör man en tatuering för att den ska stå för någonting eller liknande! Själva noten är egendesignad av mig därav "vågen". På vanliga noten så är den rak. Så det är min design.
Sedan så står själva noten för sig för min passion till musik, hur glad musik gör mig & konsten i musik. Det är fina grejer.
Det knepiga bakom, som ingen fattar, det är det "gömda" i noten. Alltså meningen för min familj.
Som jag lite halvdant visat på bilden nedan så står "fjongarna" JJ för Jörgen & Jonathan, min pappa & min bror, vänder man lite så ser man att "vågen" & ena sidan bildar ett L, för min mamma, som skriver sina L så. & tillsist, "vågen" är ett I som står för mig.
Där har ni en krånglig förklaring till min tatuering. Hoppas ni fattar bättre med bilden : )

Jörgen Jonathan Liselotte Isabelle

2 kommentarer:

  1. Skitsnyggt! :)Alltid roligare när det finns en tanke bakom.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket : ) ja visst är det så! är super nöjd!

    SvaraRadera