söndag 6 februari 2011

"Klick, klick, klick, buy"


Hehe klickade hem båda säsongerna nu! Vet ju att det tar drygt en vecka att kolla klart på en hel säsong så varför inte ta 2 med en gång? & ja, jag har väl ett litet slags beroende : ) men vem gillar inte HIMYM liksom? hehe.
Nu har jag i alla fall färgat mina bryn, fräscht att se lite mörkare ut, men jag sviker inte ifyllningen vid sminkning för det ; ) never! Finns inget snyggare än ett par snygga ögonbryn.
Har även sprayat mitt hår med världens bästa spray, jag lovar! ska ta kort på det en dag & tipsa er. Man sprayar efter dusch när håret är tovigt & jobbigt. Det reder ut, ger håret en helt ny glans (galet glansigt) & luktar fruktansvärt gott. Åhå är kär i det. mitt hår är kär i det.
nu däremot ska jag städa vidare & smygkolla på Shear Genius! Ska även hämta mina nya vattenflaskor! visar senare! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar