torsdag 3 februari 2011

Don't get to excited, that's all you get from me

Hej!
Alltså jobbet igår var freaky, alla var stressade på typ 16olika ställen kändes det som! men ah, jag klippte mig ju, kort men fräscht, beställde även tid för nya slingor. Hämtade ut min ring också, så himla fin, dock är mina fingrar fortfarande inte återställda & jag dränker dom i smörjor, typ. hemskt.
Idag blev det gymmet för första gången på 1,5 vecka typ, så jävla skönt! Kom hem vid kvart över 11 typ, ganska soft. Men nu däremot ska jag till jobbet, sista kvällen för veckan! underbart.
Vill förresten ha min tatuering nuuuuu, orkar inte vänta (a) hehe. men men.
Imorgon åker jag till stan & troligtvis inhandlar en ny mobil, annars beställer jag den över nätet, simpelt! puss på er.

2 kommentarer:

  1. Tjena! Fattar inte hur jag hamnade på den här bloggen, men du var en sjukt snygg tjej i vilket fall! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. haha oj hej! tack så mycket, eller nått : ) haha! ha de bra själv.

    SvaraRadera