tisdag 15 februari 2011

Onödigt

Okej peeps! Idag var jag riktigt sur, jävla morgonhumör! Så gymmet gick lite halvdant, men jag kirrade ändå en timme, nu däremot har jag avnjutit sista avsnitten av HIMYM so 4. Buhu. Samt en kryddig kycklinggryta! Har även bränt några skivor, hehe. Ska väl snart ner & packa min mat samt ta ner handdukarna! Jaja.
Men igår hörrni! Då kom minsann min finaste vän Ankica till jobbet, gissa om jag blev glad? & ännu bättre blev det när hon hade med sig ett fint paket med en tunika & ett berlock armband, & tillsist kakor : D så fikade lite med henne& snackade! Så jävla nice. Annars var jobbet otroligt segt igår. Blä. Får sitta själv hela veckan : ( men vad gör man inte för Elko? Jajaemn.
Puss på er

Brände skivor & poserade!

Sen kom jag på att skivorna fick heta Barney Stinson & Ted Mosby (L) kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar