måndag 7 februari 2011

Religiösa tider?

Howdi cowboys!
Jobbet gick snabbt idag, men min huvudvärk kändes av : ( jag orkar inte. Anywho så drog mamma & jag & handlade oså, chill ni vet. Drog även till FH & köpte träningsbyxor.
Fick förresten en kommentar av Malin förra veckan: "Issa jag vet vem du kan bli tillsammans med, Gud, jag hörde nyss på radion att The Ark gjorde slut med honom..." hmmmmmmm kul Malin. Haha ja vi har lite dö humor! På tal om Jesus, jag beställde nyss dessa (nedanför) populära träarmband med religiösa brickor. Hur jävla snygga är inte dom liksom? Jävligt många kändisar som har dom också tydligen, Bella i Twilight, vår Drottning etc. ni fattar. hehe.
nu ska jag äta en kitkat (som egentligen skulle va till Anki men hon jobbade inte så varför ska den bara ligga här?) & kolla lite på HIMYM, coola ner mig lite så att säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar