fredag 11 februari 2011

Fredag

Okej, ganska dryg dag med vädret osv. Jobbet gick snabbt & det hanns med mycket faktiskt.
Drog till gymmet direkt efter & tränade galet, så jävla skönt.
Sen köpte jag presenter till Diana som fyllde 20 år igår : D GRATTIS SÖTIS igen!
Ligger fortfarande i badrocken under täcket & kollar på HIMYM, så jävla bra! seriöst säsong 3 är lätt bäst hittills. Ska ner & äta mat nu, har inte ätit sen 12 så magen kurrar lite, & efter ett träningspass blir de inte bättre ; ) Ikväll tar jag det fruktansvärt lugnt, lite mys med familjen typ. Ska nämligen jobba imorgon o5-11, känns lite, men ah! Jag gillar det, typ. Lite extra pengar i kistan är nice, så ska veeeerkligen sova på dirren när jag kommer hem sen efter så jag orkar festa heeela natten sen : D åh can't wait. Puss på er, måste äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar