fredag 4 februari 2011

Ledig dag = shopping

min nya mobil kärlek. blev inte den jag ville, men vafan, denna är skitbra! ny vart den också, så underbart. hihih. tackar verkligen mattias för all hjälp (a) & tack också för att du fyllde hela min påse med godis, notera hela! hehe. fast min är mörkblå, & inte svart som på bilden.
En söt gräddvit topp : )
Sjalar : D älskar dom!
Leopard klänning! : ) mmmh
Slapp tunn tisha med stor bröstficka!
Lite dåliga bilder, men tröjorna är likadana, supersköna, stora & underbara! mmh.
Stor mysig kofta tröja : ) älskar den.
2olika fjäderöronhängen : D
typ universums skönaste mössa någonsin (kärlek) & 2 nagellack svart & mörkbrunt, love them, nått nytt märke också!
& en liten musiknot i berlock : D
& tillsist en ny klocka : D älskar den & tyvärr gör inte bilden någon rättvisa : ( men men. jag är fan riktigt äckligt nöjd med min shopping idag : D mobilen åh. allt. underbar dag. tack för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar