tisdag 8 februari 2011

Aftonbladet

Ojsan, har verkligen inte haft någon blogg-lust idag (har fortfarande inte det)
Händer ju dessutom inte allt för mycket nu heller... hehe.
Jag jobbar på & detta var nog fan den värsta dagen på länge, fyfan va jobbiga tisdagar är! usch.
Ville bara hem & dra täcket över huvudet, hade sån magvärk på morgonen också, ja fy! men som sagt, jag har ett löfte, ett löfte som jag skall hålla. Yihoo?
Så annars då? Jo, jag har gymmat idag, tog nästan död på mig med tanke på att jag hade sån träningsvärk sen i söndags... hehe. Men fan va skönt det är. Love it. Svveett i mitt hjärta.
Sen drog vi till affären, ska äta något gott ikväll, om min mage tillåter vill säga. Känner mig fruktansvärt lustig : (
Mina sår på fingrarna har läkt fint & ser numera ut som ärr från en brännskada, yay. Ömsar skinn som en orm nu också. Bra bit på vägen i alla fall.
Nu ska jag fortsätta lyssna på finaste SF, måla om mina naglar, smörja in mig med diverse hudprodukter & dra täcket över huvudet & smygtitta på Top Model.
& ps, mina boxar kom inte idag.... :'( :'( xemo!
men en nice sak idag var att jag satt & läste igenom aftonbladet, min mail & facebook när jag satt på motionscykeln, haha! fruktansvärt bra grej min mobil alltså.
Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar