torsdag 10 februari 2011

Möte/utbildning

Hey you guys!
Som ni såg nedanför så fick jag mina paket idag, *lycklig tjej*. Så slängde mig i sängen & drog igång HIMYM, underbart, ska börja på andra skivan nu ; ) sen så ringde jag lite samtal, messade lite & brände en skiva till bilen. Hur underbart? hehe.
Jobbet gick väl bra också, lite drygt bara. Men hade ett möte/en utbildning vid 1 till tjugo i 2, sen hade Anna & jag ett snack med chefen efter, så ah! det var chill : )
Struntade i träningen idag också, mår inte så bra, har som pricken över i:et också, fått utslag på min handled, ser ut som 7 stora myggbett som är stenhårda! de måste BORT. NU NU NU. klia...
Ska smörja sönder min handled nu & äta kvällsmat, and then im gonna.... wait for it..... watch HIMYM! awesome.
Ska försöka hinna med ett musiktips också! just for you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar