måndag 13 september 2010

Familjen till Rookiefestivalen

Åh jag som var bombsäker på att jag inte skulle dit.. nu känner jag stark lust.
även om jag vet att det är en riktig skitfestival ... dåligt med sovplatsen (i en skola..) & att man måste BETALA en jävla taxi för att kunna ta sig till lokalen : O dra mig baklänges. det är ett helvete faktiskt.. hultsfred you know.
men ändå, vafan Familjen kommer.. jag är ju nerdränkt i hans nya låt. buhu vad svårt.

anywho, dagen var brabra idag. kom 2 nya? tur att jag känner sylle i alla fall : ) hehe. som sagt hade dagen varit bra, dock har jag suttit med värsta huvudvärken : ( slängde mig i soffan direkt när jag kom hem. nu är det fint väder & jag funderar på att gå en liten liten runda. men orkar inte : ( vet att det kommer kännas bättre om jag tar en sväng. men ååååh.
kanske bara ska ta & duscha & sedan sova. låter minst lika skönt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar