torsdag 2 september 2010

Åt helvete med himlen

Ja. allt är fel denna veckan, jävla helvetesvecka. om det vore så att jag hade mens, så hade detta nog varit mens veckan. eller nej, jag är ju inte arg på det sättet.... bara det att ALLT stället till sig för mig : / allt är fel. ingenting funkar. bara motgångar. vill slänga mig ner för en klippa typ.
tur att familjen kan pigga upp mig. åh. jo men hade ju en bra grej, körlektionen gick bra. hyffsat i alla fall för att vara första med Rune & med en Saab. heh, ja.
nu ska jag laga GOD mat, men självklart hade vi inte bandspaghetti hemma..... förvånade? nej. så får ta makaroner. funkar kanske lite bra. jajajaja.
är trött på allt. alla. mig. dig. du vet. hörs när Gud vill ge mig bättre dagar! ingen idé att blogga om allt bara är negativt. SES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar