söndag 19 september 2010

Det är söndag & jag har tråkigt

vilken frukt åt du senast? nektarin
hur ofta äter du plockgodis? oj, aldrig!
vilket djur hade du varit, om du fick välja? fågel
tror du att du kommer att få leva ett till liv? njaa, det återstår att se
är du värd mer än andra människor? nae, alla är lika mycket värda hade jag velat säga... men jag vill inte påstå att jag är bättre än de flesta..
vilken familjemedlem står dig närmast? mamma
vad heter du på facebook? Issa Melkersson
vilket barnprogram är roligast? ååh många! julkalendrarna förr, de mesta på disney channel ; )
är tjejer eller killar bäst? beror på hur man ser det, tjejer är bäst på ett sätt & killar på ett.
har du varit på en gayklubb? nae, men gayfest...

äter du kanterna på brödskivan? aa eller ibland låter jag de ligga fint på bordet
är du vegetarian/vegan? nej, men funderar på att bli det igen. var det i över ett år i högstadiet & jag gillade det verkligen!
har du en hyreslägenhet eller bostadsrätt? bostadsrätt
vad vill du bli kallad? issa, isa
vad hade du hetat, om du fått välja? typ Cornelia, Tindra eller Juni
om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? lätt kille, en riktig heartbreaker ; )
vad gör du just nu, i denna sekund? kollar på idol repriserna & målar naglarna
vilka sidor och program är du inne på just nu? blogspot

hur många timmar sov du inatt? 11½ h. awesome shit
hur många kontakter har du i mobilen? 156
hur många blommor har du i ditt fönster? 1 plastig jävel
te eller kaffe? coffeee
lyssnar du på musik via spotify? ja tyvärr
är du inne på msn? hehe ne, jag msn:ar aldrig längre..

vad har du för påslakan? vitt med massa "linje hjärtan"
vart är du just nu? i min säng
tuggar du på något, isåfall vad? nope
när städade du senast? nyligen, jag äger på att städa
när träffade du din morfar senast? hmm, vetifan. men nu är han på mallorca
vem är du kär i? oskar
har du nån sjukdom? nej, inte vad jag känner till i alla fall
vad händer i höst? förhoppningsvis så fortsätter jobbet att ha mig där, annars drar jag
vad är du i stjärntecken? ni vet den som skjuter pilar

vilken film såg du på bio senast?
i rymden finns inga känslor
rött och svart eller vitt och grönt? oj, alla utan grönt? får jag?
frukt eller godis? frukt
vad äter du till frukost? macka & fil & shake (har 2 st frukostar)
vilken typ av film gillar du? olika, komedier, drama, psyko-drama, thrillers...
och vilken gillar du inte? action & hjärthoppande skräck
vilka är din favoritlåtar just nu? familjen - det var jag, & sedan de flesta med Hurts
hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? de är limegröna & urtvättade, fuktansvärt sexigt
hur ser dina underkläder ut? vit, beige bh & rosa trosor med vit spets, tack för du frågar!
när blev du taggad på facebook senast? igår, fyfan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar