fredag 24 september 2010

Fredagsfeeling

jobbet gick ju bra... heh. sprang fan mest runt bara, var tydligen med på morgonmötet? fattade nada. sen fick jag städa, sen fixa fixturer. ja herregud. galet svettigt.
efter jobbet blev de FH & snacka med anki, plus att jag köpte massa fina kläder till min fina mamma : ) hon tyckte jag kunde bjussa när jag fått så pass mycket pengar! puh-
sen körde jag en liten runda & det börjar ta sig nu : )
är nyduschad & ikväll tar jag med mig hippie and the duck till Kalmar. även om jag är slutkörd så måste jag ta slut på det sista också, & varför inte inne på Palace?
imorgon, då händer det stuffs. åkte till Kalmar igen, fast med Madde. shopping, mat, snack & piercing troligtvis : D im happy.
nu ska jag försöka luska fram någon att bära ikväll, sen sminka! ska iof inte vara hon amanda fören halv 8, men jag ska svänga förbi & hämta upp en pizza innan också!
Ha en trevlig kväll alla : ) puss!

1 kommentar:

  1. liselotte melkersson24 september 2010 kl. 10:02

    puss du är bäst tack för kläderna hjärtat <3

    SvaraRadera