söndag 12 september 2010

Hett uteliv in Emmaboda

vilken kväll.
drog liksom till anki för förfest vid 5, lagade käk, fick en present & sedan så kom gästerna ; )
blev tjatter & röj direkt med blondinerna & utlänningen ; )
runt 10 bestämde vi oss för att gå till Amigo. Haha tomt? jaja det var i alla fall gratis inträde, sen kom vi till baren & fick se happy hour SAMT att det var köp 1 drink få 2. hehe så blev 2 st drinkar varje gång, asgött 84:- för 2 6:or. riktigt awesome. sen dök en massa folk upp, därbland min släkt : P alltså mamma pappa mina 3 mostrar & deras män, mina kusiner... haha ja alla : ) mysigt.
när amigo stängde vid 1 så gick vi vidare till casablanca.. hahah kollade in när Magnus Hedman & Brinkenstjärna vände några plattor... hahaha vetifan, gick hett till på dansgolvet? wtf.
sen helt plötsligt stod jag tydligen på scenen med magnus & ah. sen stängde det där också.
vi vandrade till ettans kiosk & girlsen köpte korv, anki träffade sin kille & så fick jag stå & vänta | : lame. & ja gud vet vad. jag vaknade i en källare... tog walk of shame hem på en stulen cykel.
tack nu ska jag sova : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar