onsdag 8 september 2010

& så kom hösten & jag var inte förberedd

en alldeles för fin malte.

Nu är jag trött, vill sova. ska sova. men ska se halv åtta hos mig, idol & slurpa i mig en smoothie tror jag. eller nej. upptäckte att jag var själv hemma, orkar inte göra själv.
sova sa vi va?
förövrigt så känns bloggen väldigt tung nu för tiden, jag är inte igång kickad, kanske för att jag inte blivit det? alltså med skola? jag har ingen motivation, jag gör inget speciellt om dagarna, inte helgerna heller egentligen, men skriva är skönt. även om det inte är intressant för er, men å andra sidan har jag aldrig bett er läsa : ) tänkte bara förklara mig.
jag tror också att jag har/håller på att gå in i den berömda höstdepressionen (?)... tyvärr. har den känslan, att det kommer bli en mörk höst inom mig.. ska försöka förhindra.
en annan sak är att jag skulle vilja vara med öppen här, men jag känner att det inte går.
jag vill skriva långa långa storys om samhället, om mina syner, om tankar om hemska saker... osv. men jag vet vilka mina läsare är, ingen skulle förstå. antar att jag får återgå till mina dagböcker, men där kan ingen se & höra vad jag säger. så vad är meningen? jag skapade bloggen för att ha den som en livsstilsblogg om min vardag, & slippa dagboken. men oj så fel jag hade.
nu har jag släppt första bomben, fortsätt läsa hur ni vill. men ni är inte så smarta ännu att ni listat ut vad som står mellan raderna.
jag ska försöka bli mer öppen.
nu måste jag sova. tungt i bröstet, får ännu en panik attack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar