torsdag 16 september 2010

I'll spread my wings and fly to a peaceful garden

rolig grej när man är sjuk. denna lilla ving-saken är min nu.
internetshopping in my heart.
okej, ska inte shoppa mer nu fören nästa vecka då ; ) men är rätt komiskt egentligen, med tanke på allt jag shoppat & festat så har jag faktiskt bara gjort av med 4000:- denna månad. Jävligt duktigt av mig faktiskt : ) hihi. *proud*. & liksom nästa vecka kommer feting lönen! Älskar det.
& jag lovade mig själv att jag skulle köpa Världens Finaste Skor. med tanke på att de kostar 800 riksdaler... (fett värt) men måste nog tänka över mitt beslut... har lite fler internet saker jag vill beställa (a) heh.
nu ska jag häva i mig en liter vatten tillsammans med en burk tabletter, & kanske fixa något till magisen & därefter stuuuuupa rakt ner bland duntäcken & blurra igenom ytterligare några GG avsnitt. jag vill förfasen se 4e nuuuuuuu. men råkade spoila allt för mig själv : ( så därför MÅSTE jag se de sista ur 3an. (onödig fakta? then stop reading)
pussilipuss.
jag saknar my ladies btw,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar