fredag 17 september 2010

This boat's rockin'

Med blixt. en silvrig (fin ring) med bling? & en stor svart : ) totally me!Utan blixt. gick fan inte att ta en normal bild pga den feta bling bling ringen.
hej.
jobbade idag & det gick faktiskt riktigt bra. magen var inte kul på morgonen, trodde jag skulle dö när jag satt & jobbade : ( men sen gick det bra. hehe tur det.
jävligt chill i alla fall.
när jag kom hem blev det babbel med mor&far, sen drog mamma & jag & handlade. blev lite goda shakes osv ; ) hann snacka lite med gurra också som jag typ inte sett sen jag slutade på Ica?
sen drog mamma in mig på family house......... fick svarta jeans & ringarna : ) heh.
åkte hem & färgade de lilla hår jag har på skallen, jag tror det blev bra? it better be...
straaaax ska jag fixa till mig (typ fjorre style) sen drar jag till ankbitcha.
ja jag ska faktiskt på fjortisfest ikväll, åldersgräns 94-92. känns som jag passar där.
sen efter en hel del karatefylla så kollar vi in VMGs skattjakt : ) därefter tänkte vi kolla in om taken snurrar inne i folkans källare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar