onsdag 22 september 2010

Jobba - övningsköra - shoppa - vara bra vän

Hårspännen/klämmor. tänkte att eftersom jag alltid & bara har rosetter, så kunde de va kul med variation : D 5spänn är ju som en karamell också
bling bling kuber : D love them!
Aah kalas! ett till linne, köpte ju ett svart/grönt förra gången! ÄLSKAR& det bästa.... aaasnice boots med fordring, åååh skönt! kalas shopping, tur att lönen anländer på mitt lilla konto på fredag... (a)

Goddag!
har bestämt mig för att börja halv 6 resten av veckan, egentligen skulle jag bara tagit mån-ons. för att jobba in de timmar jag missade, men varför inte fortsätta när man ändå är igång? gör samma sak nästa vecka också! : )
fick syna som fan på jobbet idag, är helt grötig i huvudet. min jävla mp3 dog efter 23 minuter : |
har fått lyssna på billes musik hela dagen... kul. fick även uppleva när didde doppade sina "plopp-in" hörlurar i kaffet & sedan suttade på dem... hm. kul dag. jag vet.
direkt efter jobbet kom mamma, sen körde jag upp till Kosta, gick jättebra! inhandlade lite grejer ; ) hehe. & även en present till anki.
körde därefter direkt till ankis jobb & lämnade : D hehe. sen hooome & äta, & nu kom jag nyss hem från ICA. gött gött. nu ska jag duscha & decka i sängen.
igår tog det 3min för mig att somna. jisses pannkaka liksom! Kalas : D

1 kommentar: