lördag 4 september 2010

Awesome

Godkväll!
Gårdagen var mycket mycket mycket lyckad : ) började faktiskt med karatefylle i ankis rum : O hur längesen var inte det? ja jisses, senast var nog i 9an... bara vi tre. det var underbart.
drog till stationen & sen mötte upp en massa på tåget. drog till vallen & mötte amanda & elin direkt : ) festfestfest halva i baren till 12 är underbart.
kan sammanfatta såhär: boys boys boys, söndriga grejer, röda läppar på killar & tjejer..., avfärgning, engelska, ljus, sälja sig för 18kr, sex sms från berga, käka, randoms, stört, drinkar, bartenders, djs, bekanta, strul, ekorre. yes thats it. awesome night.
tog med mig sötis hem & slaggade : )
Idag däremot drog jag, anki & anna till Kalmar faktiskt, tog tjugo i 2 tåget. drog & käka sushi sen shopping & tillslut kina. SJ krabb & ah. det var nice : ) alla bakisar & övertrötta. men still awesome. haha. älskar detta.
& guess what, JAG FICK MIN MOBIL IGÅR. Ja det är sant. i love it, vissa grejer som är störda, men jag kan leva med det. det dumma är att mobilen hade kommit i torsdags, men jag hade tydligen skrivit fel mobilnummer (a) ooooups! hehe.
nu ligger jag hemma i soffan & kollar på inspelade fångarna på fortet avsnitt, ska käka kyckling nu! home alone. visar er KANSKE bilder senare! måste fan återhämta mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar