torsdag 30 september 2010

Anti-smily stod det på mitt kvitto

(jag ger er bättre bild när min kamera är laddad)
hmm, ja alltså det blev en piercing under tungan. i strängen, i köttet.
det kändes inte ett dugg, även om han fick göra om det.. & även om han bara hade gjort det en gång innan. jaja whatever tänkte jag. dock har den varit svullen : ( har ungefär känts som om jag har strulat konstant med någon hela tiden... hah eller att jag haft mat under tungan som inte går att få bort. men nu är den bra : D jag.freakin'.älskar.den. håhåå. sådär kurragömma!
gilla?

2 kommentarer:

  1. Hejsan :)
    Vad är det för piercing man har under tungan?
    Bra blogg!

    SvaraRadera
  2. Oj, menar du staven? För i så fall har jag inte en aning! Haha. Liknar en ögonbryns piercing.
    Tack så mycket : )

    SvaraRadera