lördag 25 september 2010

I've got an eye for shopping my dear

fiiiiina ringen! är totalförälskad i den, ååååh
låååångt linne, tog lite större så det blir klänning aktigt. perfekt nu till hösten!
det här med lite tunnare skjortor har jag verkligen förälskat mig i, & denna vackra blev min idag, älskar kombinationen av mjukt matt tyg & siden. åh
mmmh! my lipstick
perfekt färg, den är mer mattare i verkligheten, mer neutral, som huden ungefär.. denna är som sagt också ny för höstkollektionen! färgen heter CRUST matt

ja there it is! perfekt outfit kan man säga! : )
ska kanske in en vända till Kalmar imorgon med, med mamma! åhååå.
men nu ska jag kolla lite webbtv på det jag missat i veckan, har så fruuuuktansvärt ont. buhu, vad gör man inte för att vara snygg.
puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar