torsdag 30 september 2010

Jippo

hej där ute!
igår var det himlans mycket. mötte upp madde & cyklade till fenix, mötte upp amanda sen satt vi där ett tag, tills madde var tvungen att cykla hem. då drog amanda & jag till ankis jobb & snackade lite, väntade på att hon skulle sluta samt handlade lite ; ) eller jag gjorde i alla fall.
Därefter gick vi för att kolla in Ankis nya lägenhet, i love it! fy fan va stor & nice, kan verkligen se henne trivas där (jag med för den delen, heh) & i can't wait tills allt är klart. hihi.
sen var klockan sju helt plösligt & då blev det ilfart hem på cykeln & in i duschen, sen efter några sidor i twilight boken så deckade jag strax innan nio...

idag sov jag en timme längre, loved it. work work till kvart över tolv, sen direkt till Rune & direkt köra in till Nybro, kom hem vid 4, drog till ankis jobb & shoppade samt snackade lite, sen hämtade jonathan upp mig & nu är jag DÖD. har fruktansvärd huvudvärk : ( hemsk!
ska slänga mig i soffan & kolla in gårdagens KAT avsnitt tillsammans med lite mat.
har ont i pircingen också, den är typ färdigläkt men eftersom jag försökt ta bild på den gör den ont nu igen : ( buhu. Ska visa er senare ; ) heheh. jag älskar den i alla fall. men berättar mer då!
puss så längeoutfirre igår!Amanda på Ankis jobb igår!Outfirre idag, ny stickad myskofta från FH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar