tisdag 19 juli 2011

It's a murder in the house

Åh, *gäsp*
Kom hem från Amar för 40min sen typ. Drog dit lite hastigt igår runt 23 tiden efter att jag vart på Rassle en sväng osv. Snackade med gänget, peppade, drack kaffe : ) hade det trevligt somsagt.
Sen fick Amars hund Diva för sig nått lustigt & började skälla & morra. Självklart trodde Selli det var nån i huset. Alla fick panik hahahah så patetiska vi var : P sprang runt med köksknivar & yxa (?) hahahah dör. Dock hittade vi ingen ; ) men inte fan vågade jag cykla hem, så Amar & jag låg & snackade, kollade tv osv till 7 imorse, då gick Samra upp & skulle jobba haha!
Vaknade vid 12 & chillade med Selli, sen jävla cykla ja hem. Nu tänkte jag lägg mig i solen & läsa lite bok, perfekt. Fint väder har vi ju också : ) hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar