torsdag 14 juli 2011

Nelly my heart

Tja peeps!
Fifan, jag har knappt vetat vad jag hetat idag... crazy at work. Chefen kom vid 9 & undra om jag & Malin kunde få ut en order till lagret innan 12... en sån order tar mellan 8-9 h att göra.
No shit?
Så har bara arbetat sönder idag & tiden var fan crazy. Så nu ligger jag hemma & tänkte skicka tillbaka mina skor från nelly eftersom de inte passade alls. Dock oturen jag alltid har så hade det gått 14 dagar : ( suck. Men mailade deras kundtjänst & yeah fan jag älskar nelly, de är grymma. De skulle fixa så att jag kunde skicka tillbaka dom även om det var för sent. Love love. Ska fan köpa ett par andra där sen.. hihi.
Ska snart åka till Kalmar också & rejva med ett glasögonmongo! Hoppas på god mat i alla fall : ) puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar