onsdag 13 juli 2011

Jag vill veta hur du tänker

Oj vilken fin liten resa vi fick till Kosta : )
Kom hem lite över 7, var fan iväg aslänge! men det var gött. Hjälpte Tim handla lite fina kläder : ) blev faktiskt skitsnyggt, fick faktiskt med mig en asnice tröja också... hehe & lite smycken (a)
Virrade omkring ett par timmar & sen bestämde vi oss för att käka pizza, på don camillo. Aaasgod pizza, mmmh! har vart världens chillaste dag, gilla! : ) nu längtar jag bara till lördag alltså!!!!
Tog också tag i en aaaaaas het rumpa hehe (a) så mysigt.
Nu har jag hjälpt pappa med gammal ved & kört skottkärra, hehe. händig. är nyduschad & ska typ krypa till kos eftersom jag är fett inne i en bok? wierd. 190 sidor to go!!! yeaaaa.
Godnatt : ) visar er inköpen imorgon om jag inte drar till Kalmar dirr efter jobbet! Vi får se. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar