tisdag 12 juli 2011

Tråkig blogg

Ush, det är faktiskt inte så jävla kul att jobba förmiddag för jag är fan helt död när jag kommer hem. Trodde inte jag skulle va det idag eftersom jag somna innan 12 igår. Men äh.
Somnade ändå vid halv 5 & steg upp vid 8. Har precis avnjutit en kall dusch & antar att jag ska försöka sova igen...
Men dagarna flyter på som fan, kör mest Nic And The Family maraton all day! Älskar verkligen att Malin hjälper mig, vad skulle jag göra utan henne nu innan semestern?
Vi fick också reda på att vi är Tims favoritdamer ; ) känns för nice. Träffade Anki också lite idag, eller skrämde henne med tutan när hon cykla ; ) haha söt var hon i alla fall.
Helgen ser ju ut att bli nice i alla fall, längtar efter Johnny... mmh! Imorgon ska jag verkligen försöka att inte somna... well we'll see. Nu ska jag fortsätta lyssna på nic... puss

1 kommentar:

  1. wadapppppppp. alltid söt, mest när jag har klänning på mig väl? hehehehh

    SvaraRadera