söndag 17 juli 2011

Bergkvara

Är det redan söndag? Ja jisses. Vilken helg alltså. Käkade tacos, kollade film & snackade en massa i fredags med madde anki & terese. Fruktansvärt skönt & lugnt efter en stressig sista dag på jobbet innan semester! That's right JAG HAR ÄNTLIGEN SEMESTER!!!
& så igår, då åkte madde & jag till Växjö tidigt på morgonen, men vilken morgon! Vaknade, duschade & när jag kom ut stod ett litet liv där & bara "hej jag har sovit här inatt" what liksom? då var det Malin : ) så umgicks med henne hela morgonen 07.45-09.00 haha! Körde hem henne innan vi drog till växjö. Hann in precis i tid. Naglarna blev superfina : ) är hur nöjd som helst. Åhåå. Sen köpte vi iphone 4 & shoppade massa nice ; ) jag verkligen bli bättre på att visa mina inköp, nu har jag faktiskt tid tror jag!
Sen käkade vi asgod kycklingsallad & så blev det hemfärd, var hemma halv 4 & runt halv 5 var vi iväg igen, till Anki. Förkrökade där lite & snackade & sen tog vi bilen mot Bergkvara! Var framme efter 8 nångång, satte oss på krogen tillsammans med Tim Robert & Jenny. Fruktansvärt trevligt, trillade in folk hela tiden bla. vitasand pojkarna : ) evigheter sen kändes det som : ) haha! åh. Tog lite roliga bilder med Tim hahaha, dock är de på hand mobil. Hängde som sagt där & hörde Eric Saade, drack öl & skrattade. Sen blev det karuseller med Anki ; ) & ett litet besök på campingen. Melody Club var fett nice, & runt 1 blev de hemgång : ) asgött, Anna & jag satt & sjöng gamla sommar klassiker hela vägen : ) dock luktar det bajs i hela bilen ; ) göttigt.
Idag ska jag chilla satan, lovar er mer uppdatering senare! puss

Tjejerna i bilen igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar