onsdag 27 juli 2011

Festivaldags

aj aj aj.
blev en fruktansvärt stressig dag igår alltså! låg halvt död när Tim ringer & säger att de ska komma typ direkt. Fick klä på mig, packa ner smink & allt annat. Sen kom de hem hit, skrev ut biljetter & sen åkte vi ner till centrum, dom på longboard & jag på cykel haha. Var helt död. Beställde pizza, köpte groggvirke på ica & träffade upp anki. Drog hem till Tim för att börja föra, blev skjutsade av Jonas ner till festivalen, hämtade våra band, rev upp min tröja, hängde lite, träffade folk, kollade på när storebror dj:ade i baren, (svinhäftigt var det, som fan liksom), sen drog anki & Robert hem, så Tim & jag träffade lite skönt folk, inklusive en jag träffade för 4år sen. Ja jisses så full han var.
Satt vid ett camp tills det blev ljust, sen drog vi oss hemåt, skulle ringa taxi men de hade inga bilar... fick gå hem & var iskall : ( buhu. Var hemma vid 5 i alla fall, göttigt. Vaknade för en timme sen, äntligen är mamma & pappa hemma igen, hehe riktig mat mmmh. Har inte ätit på 24h nu, åt bara frukost vid 4a igår så... men har inte vart hungrig så det är chill.
Ska käka nu, sen försöka ta mig ner till festivalen för att kolla på First Aid Kit vid 6, orkar egentligen inte dra ner så tidigt men men, får dra hem & fixa mig & sen dra till Tim.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar