lördag 23 juli 2011

Loving life

Haha åh hej.
Vilken förträfflig kväll jag hade igår då, satt ute med alla peeps på Amars uteplats. Hade det asmysigt, vaskade asgod champagne, pratade norska, tog äkta bodyshots osv. Sen fick vi förflytta oss inåt när regnet dränkte oss. Åkte ner till cassa, stannade cirkus 20min, sen sprang anki & jag bort till Tim i regnet. Hängde med grabbarna lite, chillade, ägde, drack vin, lyssnade på 80-90 tals dängor. Hahahahahah robert körde pokemon dansen, & alla ställde sig på rad & gjorde mackarena(?) dansen, hahahah så jävla fult. Lärde mig jävligt mycket nytt om Tims musik också som jag blev ganska imponerad av.
Drog väl hemåt runt tre, körde lite friendtest med anki i vattenpölarna. körde wet-tshirt contest påvägen hem till Amar, sen fick jag paraply. Traskade hem dyngsur runt 4. & ja finito.
Idag har jag jagat flugor & eldat upp, blivit monsterattakerad av en fjäril i huvudet & laddat hem massa roliga appar till mobilen, så nu ska jag spela angry birds & sen ska jag minsann dra med alla till robert & kolla film! nice & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar