lördag 9 juli 2011

All day, all night

Heheh hola hörni!
Satan så trött jag är, somnade lagom gött igår efter jag sett Red Riding Hood, svinbra!
Så sov mellan halv 8 - halv tio. Haha. Vaknade, åt & gick bort till Madde. Ägde som fan med Zack.
Ska även ringa & boka en liten grej nästa vecka också ; ) yeeah gilla Madde.
Drog hem vid 12, chillade & runt halv 2 tänkte jag sova. Sagt & gjort men fyfan...
Jobbade ju idag, Anna hämtade mig 05:35, dead! Var tvungna att åka så tidigt eftersom vi skulle hämta upp Didde & Tim. Åh. Men jobbet ägde sönder, tog till & med 6,5h ; ) fiina pengar. Tur att jag hade Amra & Anna som underhöll mig som fan, love it.
Drog till Kosta med Madde direkt efter & fann mig en grym tisha samt lite billiga smycken.
Mycket mysig dag, avslutade med lite internet koll också. Ska chilla lite nu & sedan vila bort lite rus. Ikväll blir det ännu mera mys! Awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar