söndag 3 juli 2011

Kyrkan, en söndag

Herregud! JAG dör...
Vaknade nyss efter en av de grymmaste kvällarna på länge! Kom hem halv 12 i förmiddags. Haha.
Började som sagt med världens finaste dag i Kalmar med Madde & Anki, svinbra shopping, asgött käk & trevlig uteservering + Adam. Vid 11 åkte vi hem & vid 12 befann vi oss i repan med de andra.
Röjde på parkeringen, vaskade, dansade, vilade, vaskade lite till, svettades, spelades trummor, diskuterade, skrattade osv. Det var awesome, tillslut var nog alla lika packade! haha.
Helt plötsligt var det bara jag bille anki & tim kvar & röjde. Klockan var 8, så vi drog hem till tim för att röja lite extra, eller spelade musik & drack vatten, tills vi hörde klockorna! Great idea tänkte vi. Så vi tog vårt pack & gick till kyrkan? Det var söndagsmässa så vi renade våra själar, blev förlåtna, blev befriade & tog nattvarden! HAHAHA så jävla fult, vet inte hur många gånger jag ville somna & hur mycket bille egentligen var vaken? haha. Asgött, satt där i 2h, så vid 11 tyckte vi det var dags för frukost, sagt & gjort, gick till pizzerian & käkade kebab! haha.
Är fan helt slut, har vaskat min ena tand... asfint är det : ( men lätt värt efter denna kväll.
Hade varit uppe i 25h när jag kom hem, lagom död! Nu ska jag fan somna om till True Blood.
Hörs ikväll om jag pallar... fifan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar