söndag 10 juli 2011

Goodmorning

Godmorgon... zzz!
Ja jag vaknade för en timme sedan, & fatta hur skönt det var. Första gången på veckor som jag känner mig harmonisk & utvilad. Nu vill jag bara sova igen.
Var i Kosta med Madde efter jobbet igår ju & det var nice, vi chillade runt & shoppade lite grejer. Har jag tid & ork så skall jag visa er en dag. Gick åt skogen med myskvällen igår, åkte istället ner till Karlskrona i en cabbe tillsammans med amar, samra & daniella. Kalas.
Var hemma vid 3 imorse, puuh! Vaknade egentligen halv ett idag, men gick upp, åt gröt & somnade igen tills nu dåra! fyfan.
Imorgon påbörjas sista arbetsveckan innan semestern & snart drar vi till ayia napa. Helt underbart.
Så ska städa lite nu & sedan gå & lägga mig igen... Zzzz. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar