torsdag 14 juli 2011

Vaskning


Jäklar, Kalmar var nice. Dock jävligt blött, hej hå sa jag med en tröja & mössa på mig. fett.
Blev i alla fall en askalas tröja inhandlad + cake eyeliner + pensel. Fett bra grejer. Äger ju Växjö på lördag så var tvungen att hålla i mig lite. hehe.
Kom hem för en timme sen i alla fall efter att ha avnjutit en kina buffé. mums. Ska dricka rödvin nu eftersom min storebror är världsbäst idag eftersom han kom in på sitt förstahandsval i Göteborg till hösten. åh du är så duktig bror, förvänta dig besök av lillasyster + polare! puss.
ska fan försöka somna i tid också, min bok slukar mig & min radio fakkar. Men imorgon är det sista passet innan semestern drar igång. Köpte nyss biljetter till mig & brudarna till Bergkvara i helgen eftersom vi skall se Melody club ; ) grr. Johan Örjansson hade jag velat se, men missar det. Jaja. Gott snack, vi hörs imorgon innan jag drar vidare efter jobbet you know! godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar