tisdag 19 juli 2011

Oh my love was down in a frozen heart

My day! Har tagit det fruktansvärt lugnt sen jag kom hem från Amar. Legat ute i solen & läst bok. Började på 3an nyss så läste över 100 sidor : ) love it. Kan inte sluta liksom, dessutom så fick jag färg? ja jisses, efter siesta så tar det inte många sekunder fören jag får färg haha! dock ser det ut som jag har vitt linne upp till halsen... hmm! Skulle köpa rassle biljetten också, men wtf. Slutsålt? på två röda? japp, men de la in några extrabiljetter så jag var snabb som fan & klickade hem en : ) så yes, det blir faktiskt rassle i år, igen! men ajja, ska se vem jag ska hänga med bara : P haha. det löser sig.
Får se vart kvällen tar mig idag.. är sugen på att bara läsa typ. Hade varit skönt, lyssnar för tillfället på Bon Iver & lugnar mina nerver. Fick hem min tisha från Kandee också, mmmh så fin. Fick ett asnice vykort också, ja man tackar! nu ska vi grilla korv i familjen, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar