söndag 17 juli 2011

Kandee

Kunde inte hålla mig riktigt innan, var svinsur, skrubbade bilen en miljon gånger, läste ut min bok men var inte riktigt nöjd... så tänkte what the fuck? jag checkar min internetshopping mapp på datorn, fann Kandee. Åh är störtkär i tröjan jag klicka hem.
Ska fotografera gårdagens shopping så ni kan få se det imorgon, för nu efter VM finalen skall jag avnjuta ett kallt glas vatten & en bra film. Får se om jag pallar gå upp 07.15 imorgon eller tar en fet sovmorgon, tippar på alternativ nr.2. Godnatt.
Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet. Har alltid kunnat tappa min skalle till marken
Har alltid varit säker på att jag kan göra fel. Det ger mig trygghet i stanken, bedragen av tanken

Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd. Som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar
Jag tror du söker efter mer än du ser. Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. Längtar efter något som kan rädda mig

När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen. Kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen
För vi lever alla med känslan att falla. Och vid tomhetens botten står vi på toppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar