söndag 15 januari 2012

A little story of my life

här ser ni färgen lite bättre
2011
Hur var ditt år? - det var bra
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - ja
Har du sovit i tält? - ja
Har du sovit under bar himmel? - ja
Har du varit på Gröna Lund? - nej
Har du varit på Liseberg? - ja
Har du varit i en annan stad? - ja
Har du bott hemma? - ja

Dina vänner under 2011.
Har en nära vän dött? - nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja
Har du sökt tröst hos en vän? - ja
Har du sovit över hos en vän? - ja
Har du varit kär i en vän? - nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - ja
Gråtit under 2011? - ja
Skrattat under 2011? - ja

När..
Grät du senast? - i torsdags tror jag
Skrattade du senast? - för 5min sen
Duschade du senast? - för 8h sen
Lyssnade du på musik senast? - igår
Hade du kul senast? - igår

Vem..
Kramade du senast? - farmor
Pratade du i telefon med senast? - mamma
Fick du sms av senast? - hehe hemlis
Hade du tråkigt med senast? - anki, vi var på middag...

Dig..
Heter? - isabelle
Hur gammal är du? - 20
När fyller du år? - 26 november
Tycker du om någon just nu? - nej
Jag samlar på? - serier
Gröna eller röda äpplen? - gröna
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - anki eller mamma
Vilken tid gick du upp idag? - 12.30
Har du sovit i din egna säng inatt? - nej
Har du sovit ensam inatt? - nej
Har du strumpor på dig nu? - nej
Hur svarar du i telefon? - ah hallå, eller hej det är isabelle
Vad ska du göra ikväll? - kolla serier & mysa
Vad ska du göra imorgon? - kolla serier & chilla
Vad vill du bli när du blir stor? - om jag bara visste..
Var vill du bo när du blir stor? - någonstans där jag trivs, antingen göteborg eller utomlands
Är det okej att gråta? - självklart, fegt att inte!
Vilken årstid tycker du bäst om? - lite alla, men typ vår
Skulle du göra om du vann en miljon? - resa (!!!) & shoppa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - det är ganska töntigt
Vill du gifta dig? - kanske, är lite rädd för det där bindandet
Vill du ha barn? - ja, de tror jag
Solar du ofta? - nae det kan jag inte påstå, men jag blir tydligen brun ändå
Är du bra på att laga mat? - haha
Gillar du att dansa? - ibland
Hur vig är du? - as vig
Vilken är din favoritglass?- BJ phish food
Tror du på ett liv efter döden? - nä alltså det som händer händer
Vlken ögonfärg har du? - blå/grön/gul
Vilka hårfärger har du haft? - blont, brunt, svart, rött & sen en massa olika med slingor
Är du beroende av något? - lypsyl, min säng & tydligen min högerhand... : (
Brukar du bädda sängen? - aa jag gillar den fräscha känslan
Har du kysst någon under den senaste månaden? - ja
Vad var det senaste du sa? - PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar